24 Ocak 2013 Perşembe

    BAĞIŞIKLIĞI GÜÇLENDİRİCİ MUCİZE: ZENCEFİL

    İki gürdür geçirdiğim bir kırgınlık var. Bir hasta gibiyim. bir değil gibiyim. Ben de anlayamadım nedenini. Ablamdan aldığım tarifle mucizevi bir değişiklik yaşadım. Mücizenin adı Yaş Zencefil. Hani kabuk olanı, toz olanı biliyoruz da hatta çaylara ekliyoruz bol bol grip olunca.  Ancak yaşı daha bir başkaymış. Şimdi zaten kök gibi bişey. Yerelması gibi. Çok küçük ceviz kadar bir parca koparıyor ince uçlu rendeyle rendeliyoruz. Sonra iyice suyunu çıkartıyor ve içiyoruz. Tadı acı, gerçekten acı ve biber gibi falan değil kesinlikle. Üzerine hemen bal yiyin ya da su için yoksa dayanılmıyor. Sonrasında o kadar çabuk değişiklik oluyor ki hemen etkisini gösteriyor. Ben normalde de içmeyi düşünüyorum. Çünkü bağışıklığım çok zayıf. sizede tavsiye ederim.


 
Yaş Zencefilin görüntüsü
Önceden yoktu ama artık marketlerde rahat rahat bulabiliyoruz.Hatta gecen hafta pazarda bile gördüm
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder