30 Ağustos 2013 Cuma

Duvar Panosu Yapımı


Kumaştan Duvar Panosu Yapımı
Kuş figürlu pano yapımı



    Yaparken çok eğlendiğim bu sevimli panoları yapmak aslında çok kolay. Yapım aşamalarını elimden geldiğince  fotoğrafladım.
    Daha önce Kanvas Tablo yapımında uyguladığım yöntemi kullandım. Bu sefer kullandığım malzeme kumaş. Çocuk odası için düşündüğümden özellikle canlı renkleri kullanmayı tercih ettim.





Kanvas tablo görünümünü vermek için köpükle kartonun kenarlarını yapıştırdım.




Üzerine beyaz kumaş gerdim. Yapıştırıcı ile yapıştırmak biraz zor oldu,  o yüzden silikon yapıştırıcı kullandım.



Sonuçta iki kanvas görünümlü pano elde ettim.
 
 


Sonra üzerine yapıştıracağım kumaşları kesmeye başladım. Temamız kuş figürü olduğu için anne ve yavru kuşları kartona çizip kalıbını çıkardıım. Sonra kumaşları çizip kestim. Bacakları için kullanacağım ince kurdeleleri seçtim.



 
 Yapıştırma aşamasında önce uhu tarzı bir yapıştırıcı denedim olmadı, ıslak kaldı. O yüzden silikonla yapıştırmaya karar verdim. Kürdan yardımıyla kumaşları pano üzerine silikonla yapıştırdım.




Sonuçta bu sevimli Kuşlu tablolar ortaya çıktı.  
Pofuduk Eda'mıza doğum günü için hazırladığım bir çalışma. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı seneler geçirmesi dileğiyle...

 


               Dediğim gibi tabloları yapmak çok kolay ve eğlenceli. İhtiyacınız olan tek şey hayal gücü
                                                          Fikir vermesi dileğiyle...




1 yorum:

  1. Canım çok güzel olmuş, şimdi gördüm bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil