28 Temmuz 2013 Pazar

Kanvas Tablo Yapımı


Kanvas Tablo Görünümlü Tablo Yapımı

Dekorasyonda tablolar da çok tercih edilen parçalardan. Hem evin atmosferini  değiştiren hem ev sahibinin zevkini yansıtan ürünler. İşte size birkaç pratik önerim. Yine kutu kaplayarak yaptım.

İhtiyacınız olan: Uygun boyutlarda kutu( tepsi ve saat kutuları uygun oluyor.)
Yapıştırıcı, makas, maket bıçağı
Kaplayacağınız malzeme(beğendiğiniz bir poster, manzara resmi ya da benim yaptığım gibi duvar kağıdı kullanabilirsiniz.

Yapım aşamaları: 

   

                                                                Kutumuzu seçtik


Kaplayacağımız malzeme ve araç gerecimiz de hazır.Sadece yapıştırmak ve kenarlarını uygun şekilde kıvırmak kalıyor.



Tablomuz hazır



Fikir vermesi dileğiyle...


2 yorum:

  1. Merhaba,
    Tablo yapımı basit olabilir belki ama aklına o fikir gelipte ortaya çıkarmak asıl meseledir. Ellerinize sağlık, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Necla beğenmene sevindim. Blogunuzu da çok beğendim, takipteyim. Sevgilerle...

      Sil