25 Nisan 2013 Perşembe

EŞYA DEPOLAMA ÇÖZÜMLERİ

 
    Çoğumuz apartman dairelerinde oturuyoruz. Haliyle bu dairelere eşyalarımızı sığdırmak (almak konusunda kendinizi tutma durumunuza bağlı) zor oluyor. Dolapları nasıl düzenlemeliyim, ihtiyaç duyduğum şeylere en kolay nasıl ulaşabirim? Bir de ne olursa olsun her zaman nasıl düzenli tutabilirim sorusu hepimizin aklında. Evin her köşesi için geçerli bir kural bu aslında yani eşya depolamam sadece bir odaya özgü değil. Üstelik artık rahatça bulabildiğimiz depolama gereçleriyle de( kutular, sepetler, hurçlar, dolap ve çekmece içi düzenleyiciler vs.) dolap ve ev düzenini kolayca sağlamak mümküm.

    Martha Stewart izler misiniz bilmem ama ben fırsat buldukça takip ediyorum. Programdaki ilginç fikirleri kendimce düzenleyip uygulamaya çalışıyorum. Martha Stewart internet adresinden aldığım eşya depolamayla ilgili birkaç fotoğraf paylaşacağım. Ben evimi düzeltirken bazılarını uyguladım. Eşyaları hem düzenli tutmak hem de eşyalara kolay erişebilirlik açısından çok faydalı görüyorum...

 

 
 
 
 

   
 
Aslında depolama sorunun en çok yatak odasında ve mutfakta yaşıyoruz. Bakın resimlerde ne kadar pratik çözümler var. Şal, atkı ve eldivenleri saklamak için sepet kullanılmış.
 
Şallarımızı bu şekilde saklamak da ihtiyaç duyulduğunda kolayca bulunmasını sağlıyor. Kemer ve kravatlara da kolay erişebilirlik erken saatlerde elimizin ayağımıza dolaşmasını önlüyor.
 

Çekmece içi düzenleyiciler artık her yerde rahatça bulunuyor. Dekorasyon mağazaları hatta yapı marketlerde bile var. Size sağladığı kolaylık açısından çok yararlı bir ürün. Bu arada illa almak zorunda değilsiniz. Kendi düzenlemenizi kendi çözünlerinizle yapabilirsiniz. Bakın kaselerden yapılmış takı depolama çözümü hoş duruyor. Evde tek kalan kase ve tabakları değerlendirmek açısından iyi bir yöntem.

 
 
 
Mutfak da eşya depolamada, araç gereçleri sığdırmada zorlandığımız yerlerden biri. Martha Stewart internet sitesinden aldığım bu mutfak çözümleri de çok hoş görünüyor.
Tencere kapakları hep sorun oluyor di mi bakın ne hoş bir çözüm.
 


 
Dolap içi askılar çok kullanışlı, denedim daha düzenli görünmesini ve kolayca ulaşmanızı sağlıyor.



 
 






 
 
Bunlar gibi daha birçok depolama çözümü var sitede. Evin dekorunu yaparken ve evi düzenlemeye çalışırken bana çok fayda sağladılar. Yeni evlenen ve evini yenileyenlerin bu çözümlere dikkat etmesini tavsiye ederim yaşamış biri olarak. Eşyaları nereye koyacağını, nasıl depolayacağını düşünmek çok zaman alıyor. İlgilenenler için Martha Stewart internet bağlantısına aşagıdaki linkten ulaşabilirsiz.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder