8 Nisan 2013 Pazartesi

Kelebekli Kolye



Sürprizzzzz
Sürprizleri sevmeyen var mıdır bilmem ama bu kelimenin kulağa gelen tınısı bile insan da bir merak ve mutluluk uyandırıyor. Bugün kızların çok hoş bir sürpriziyle karşılaştım. Sevdiklerinin yanında olmak düşünüldüğünü bilmek çok güzel. Çok duygulandım. İçlerine mi doğmuş nedir böyle kafa dağıtmaya ihtiyacım olduğunu anlamışlar.  İşte benim sürprizlerim.



kelebeğin dünyasının kelebekli kolyesi



                                                   Çok hoş di mi? Ciciler ciciler, filler...




Fillerin bende ayrı bir yeri var. Nedenini bilmiyorum, hatta bu hafta hep bunu düşündüm. Bazılarımızn evinde hayvan bibloları, süsleri mevcut. Kimi kelebek kimi kedi, köpek, kuş... Bende de fil ama öyle böyle değil. Bir yere gezmeya falan gitsek hatıra olarak hep fil alırım ben.  Kızlarda atlamamış bu merakımı, bu mini mini fil mumlukları bulmuşlar. Şimdi ben nasıl kıyarım onları yakmaya.
Hepinize teşekkürler iyi ki varsınız...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder