18 Nisan 2013 Perşembe

Lambader ve Abajur Modelleri

      Bu aralar Lambaderler çok hoşuma gidiyor. Hem estetik hem de ışığı yansıtması açısından sağlıklı buluyorum. Artık ev dekorasyolarında çok sıklıkla kullanılan faydalı parçalar arasında. Geçenlerde Koçtaş da gezerken birkaç model çekmiştim. İlla birkaç yerde bakıp öyle almam lazım ya, daha dolaşma aşamasındayım. Beğendiğim birkaç model,


                                            ortasındaki cam kristal gibi çok hoş duruyordu,
 
                                                       
                                     bu daha modern olanı tercihlerimin arasında ama kararsızım.
 

 
            





                   Bunlar da çok hoş ve romantik olanlar, desenler,tül ve dantel detayları çok hoş. Ben sanırım biraz daha bakacağım Lambader modellerine. Hem kullanışlı hem sağlıklı olsun istiyorum çünkü.



              
            

              Tabi gezerken abajurlara bakmayı da ihmal etmedim. Onlar da çok güzeldi. Hem kullanım açısından güzel hem de artık evlerde dekorasyonla uyumlu oldukları için abajurlar daha çok tercih edilmeye başlandı. Öyleki bazıları süs eşyası gibi duruyor. Yandığında ise bambaşka bir atmosfer yaratıyor. İşte bazıları,


                                           
                                         bunlar dokununca yanıyor ve sönüyor çok hoşuma gitti.
                                       
                                            Lambaderin takımı kristal abajur çok estetik duruyor.


                                              
                                                            Bu iki modele bayıldım.


                                                                 çok romantik bir model


                                                   
              Bu modelden evde kulanıyoruz çok kulanışlı ben onu odaya uygun giydiriyorum.

     Bulunduğumuz ortamdaki ışığın da bizi etkilediğini biliyor muydunuz? Uzmanlar tepeden aydınlatmalar yerine aşağıdan yukarı yansıyan ışığın ve yandan gelen ışığın daha sağlıklı olduğunu söylüyor. Birde denemiş olarak söylüyorum sarı ışık daha iyi hissettiriyor. Beyaz ışık çok yoruyor ve gereksiz sinire sebep olabiliyor nede olsa geceler dinlenmek için var ve beyaz ışık doğaya aykırı.

     Benim karar vermem uzun sürebilir ama modellerin hepsi ayrı ayrı güzel. Evinde kullanmak veya fikir edinmek isteyenlere faydalı olması dileğiyle...


    Bunlarda bauhaus da gördüğüm modeller.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder