22 Ekim 2013 Salı

Boğaz Ağrısına Kesin Çözüm


Boğaz ağrısı için gargara


Başlıktan anlaşılacağı üzere boğazım çok ağrıyor...
Kronik boğaz ağrısı çekenlere çok faydalı olacağını düşündüğüm bir uygulamam var. Benim alerjik Faranjitim ve sürekli tekrarlayan boğaz ağrılarım olduğu için en doğal yolla bu durumdan kurtulmanın çaresini aradım hep. Ancak kesin bir kurtuluş söz konusu değil tabiki. İlaç kullanmayı da sevmeyen biri olarak çok faydasını gördüğüm bu garagarayı paylaşacağım sizlerle. Tamamen doğal ve çok etkili...

                                                   




Tarifine gelince 
3-4 bardak su kaynatıp bir tutam adaçayını içine                      atıyoruz ve demlenip soğumasını bekliyoruz. Sonra iki kaşık elma sirkesi ekliyoruz.
 
Bu gargarayı günde üç defa yapabiliyoruz. Denemiş ve etkisini görmüş biri olarak söylüyorum hemen etkisini gösteriyor. Cam bir şişede bir hafta muhafaza edebiliyorsunuz. Ben küçük kavanozlara koyuyorum hem çok yerde kaplamıyor böyle olunca...
Şifalı  olması dileğiyle...
 
 
 
                                                                                                                   
                                                                                                       
                                                                                                              
                                                                                                                     
                                                                                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder