15 Haziran 2013 Cumartesi

Dikiş Kutusu Yapımı


    Dikiş malzemeleri genellikle el altında bulunması gereken gereçler. Düzenli saklamakta epey bir zordur hani. İpler birbirine karışır, iğneler dökülür, makas arandığında bir türlü bulunmaz. İşte her evde yaşanan bu gibi durumları gidermek için ihtiyacınıza uygun bir kutu edinmekte fayda var. Benim kullandığım küçük gelmeye başlayınca yenisini yapmaya karar verdim. Kutu değerlendirme yöntemiyle yeni bir kutu kaplayıp içini düzenlemeye başladım. Bu sefer kumaşla kapladım epey uğraştırdı beni ama yeni bir dikiş kutum oldu.


               Önce kutunun ölçülerinde kumaşı kestim, kutuya uygun olasına dikkat ettim.

       
Kutunun içini ve dışını kumaşla kaplayıp köşelerinden büyük iğne ile diktim. Bölmeleri yine kutu parçalarını kumaşla kaplayıp aralara sabitledim.


Sonrada içini doldurmak kaldı.


İşte kutumuz hazır.
 
Kumaşla kaplamakla uğraşmak istemeyenler için daha önce yaptığım kutu değerlendirme bölümünde olduğu gibi ambalaj kağıtları da kullanılabilir. Tabi kumaşın etkisi daha farklı.

Kumaşla kapladığım diğer kutuları da yakında paylaşacağım.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder