15 Haziran 2013 Cumartesi

İğnedenlik Fikirleri


      İğneler evde tehlike teşkil eden dikiş malzemeleri arasında. Saklamak ve dikkatli kullanmak gerekir. Özellikle bir şeyler dikerken el altında olması ama dökülüp saçılmaması gerek. Bakın benim bulduğum iğnedenlik çözümüne:


 
Evde bulunan  takı kutularını kullandım. Kutuların çoğunu lazım olur diye atamıyorum çünkü ne yapayım.
 
 
Takı kutularının kapaklarını maket bıçağı ile kestim böylelikle dikiş kutusunda duruşları iyi oldu. Sonra iğneleri üzerlerine sapladım. Dikiş iğnelerini ve toplu iğneleri ayırdım.
 

Çengelli iğneler için saat kutularından çıkan minik yastığı kullandım.
 


Böylelikle daha düzenli oldular ve dikiş kutumdaki yerlerini aldılar.
 
 
Çok çeşitli iğnedenlik yapımı teknikleri var. Mesela bunlarada bayıldım en kısa zamanda yapacağım.
 
 
 
Plastik kapak ve pamuktan yapılmış. Çok şirinler değil mi? Yapımını merak edenler aşağıdaki linki tıklayıp bakabilirsiniz
 
 
 Not: Kendinizi iğnelerden koruyun. Paslı iğneler kullanmayın. Özellikle iğne saplanması durumunda hemen müdahele edilmesi gerekir. Çünkü iğne vücut içinde haret eden bir cisim.
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder